Fotoğrafçılık Kulübü

Özer Ergüler ile Fotoğraf Atölyesi
Fotoğraf atölyesi olarak 3500’den fazla kişiye kişisel kurs vermenin yanında kurumların hobi kulüpleri için fotoğrafçılık eğitimleri de düzenliyoruz. Firmaların kendi ofislerinde ve/veya Taksim’deki atölyemizde fotoğraf kurslarını tamamlayıp, fotoğraf gezileriyle pratik yapıyoruz. Kurum çalışanlarınız iş çıkışı güzel fotoğraf çekmeye dair sunum…Devamı…

İznik Cumalıkızık, Mudanya Tirilye Gölyazı Turu
Sabah saatlerinde gezgin fotoğrafçı dostlarımız ile buluşup İznik’e doğru yola çıkıyoruz. Uzman rehberimizin fotoğraf hikayeleri anlatımı ile birlikte İznik girişinde turumuza başlıyoruz. İznik Surları ile başlayan gezimiz, Nilüfer Hatun İmarathanesi (İznik Müzesi), İstanbul Kapı, Lefke Kapı…Devamı…

Karasu Turu-Acarlar Longozu
Sabah saatlerinde gezgin fotoğrafçı dostlarımız ile buluşup, TEM otoyolu üzerinden ve yaklaşık 2,5 saatlik bir yolculuk sonrası Adapazarı’nı geçerek Poyrazlar Gölü’ne ulaşıyoruz. İlk karelerimizi göl kıyısında çekerek yolumuza devam ediyoruz. Sakarya Nehri’nin Karadeniz ile buluştuğu yerde kurulan Karasu İlçesi ise ikinci durağımız…Devamı…

İğneada Doğa Turu
Sabah saatlerinde gezgin fotoğrafçı dostlarımız ile buluşup, Kırklareli’ne bağlı İğneada ‘ya doğru yola çıkıyoruz. Ortalama 3,5 saat sürecek yolculuğumuz sonunda İğneada’ ya ulaşıyoruz. 20 km. uzunluğunda plaja sahip olan ve Bulgaristan sınırına 12 km. uzaklıkta yer alan İğneada merkezini kısa bir gezinti ile keşfe çıkıyoruz…Devamı…

İstanbul’un İncileri – Prens Adaları
Muhteşem manzaraların tarihle buluştuğu yerlere, doğaya, faytonlara, denize yakından, İstanbul’a karşıdan bakan muazzam adalar Prens Adaları… Fotoğrafçılar için eşsiz bir inci silsilesi adeta. Daha yolculuk vapurla başladığında sizi gülümseyerek karşılayan martılar, ihtişamlı iskeleler aklınızı “an” da tutmaya başlıyor…Devamı…

Kuzguncuk
Kuzguncuk halen yaşayan eski bir mahalle, üç dini barındıran, güleryüzlü ve hoşgörülü insanları boğazın en güzel kıyısında buluşturan muhteşem semt. Cumbalarından çiçekler sarkan, yapılan restorasyonlar sayesinde daha da güzelleşen, bostanında çocukların koşuşturup oynadığı, aşıkların pastanede buluştuğu, kadınların kahvede sohbet ettiği…Devamı…

İstanbul’un Gizleri ve Dehlizleri Fotoğraf Turu
İstanbul öyle bir şehirdir ki; attığınız her adımın altından hikayeleriyle birlikte tarih fışkırır. Kimi kendini hemen belli eder, kimi sır olur gider.Biz de bu hikayelerin gerçekle birleştiği gizli mesajlarını araştırdık ve sizler için derledik. Mimarisinde saklı sırlardan, sokakların sırlarına mezarların gizlerinden yatırlarına, zindanlarından kulelerine…Devamı…

Venedik Karnavalı Fotoğraf Turu
Profesyonel fotoğrafçılar için ilk önerimiz olan Venedik Karnavalı her yıl şubat ayında. Dünyanın en keyifli fotoğraf “an” larına tanıklık edeceğiniz bu karnaval, renkleri ve tarihin büyüsü ile aklınızı başınızdan alacak. İsterseniz sizin için isterseniz grup olarak organize edebileceğimiz bu tur için bizimle irtibata geçebilirsiniz…Devamı…

Peru – Bolivya Turu
Peru ve Bolivya bir fotoğrafçının mutlaka ziyaret listesinde olmalı. Hem de ilk sıralarda. Neden mi? Unesco Dünya Mirası Listesinde yer alan gizemli antik İnka şehri Machu Picchu’yu gezeceğiz. İnanışlarını ve günlük yaşamlarını gökyüzü olayları ile şekillendiren İnkalar için; en önemli kutlama olan İnti Raymi (Güneş Festivali)’yi izleyeceğiz…Devamı…

Moğolistan Fotoğraf Turu
Bu bölgeye giderken Naadam Festival tarihini gözetmek fotoğraf açısından zenginlik sağlayacaktır. Türkçe’de “3 Erkek Oyunu” anlamına gelen Naadam Festivali; okçuluk, güreş ve at yarışlarından oluşmaktadır. Her yıl Moğolları aynı çatı altında birleştiren bu festival Moğol halkı için dini ve siyasi açıdan oldukça önemli bir etkinliktir…Devamı…

Kamboçya – Vietnam
Başka bir doğa, iklim, savaş, insan, aşk, nefret, yemek, açlık arasında o kadar çok an var ki karelere sığar mı bilmiyoruz. Fotoğraf çekemeyeceğiniz boğazınızın düğümlendiği anlar olacağı gibi, gözünüzün gördüğünü kare içine sığdıramayacağını anlar da olacak. Burası makinanızın “HACI” olacağı yer. Notre Dame Katedrali, Büyük Postanesi, Hotel De Ville…Devamı…

Yedi Göller Turu
Yedigöller’e ve renklere yolculuğumuz uzman rehberimizin fotoğrafın hikayeleri anlatımı ile keyifli şekilde başlıyor. Manzara Milli park girişi ile an be an bize emanet artık… Büyükgöl, Seringöl, Deringöl, Nazlıgöl, Küçükgöl, İncegöl, Sazlıgöl, Dilek Çeşmeleri, Gülen Kayalar, Şelaleler Yedigöller bölgesindeki göreceğimiz rotamız…Devamı…

кто работал

Please follow and like us: